بله ! درست خواندید!  هکرهای Anonymous سیستم عامل خود را با نام "Anonymous-OS" منتشر کردند. سیستم عاملی که مبتنی بر اوبونتو (Ubuntu) و تحت Ubuntu 11.10 ایجاد شده است و از Mate desktop استفاده میکند. شما میتوانید این سیستم عامل را با Usb ، با استفاده از Unetbootin ایجاد کنید. 

 

دانلود در ادامه مطلب 



ادامه مطلب...

ارسال توسط محسن

 اعضای اسپانیایی گروه هکرهای ناشناس علاوه بر حمله سایبری تا اندازه ای جرات به خرج داده اند که به صورت حضوری برنامه ای به شهرت مراسم اسکار را در مادرید اسپانیا دچار وقفه کنند.


سه نفر از اعضای گروه ناشناس با عبور از حصار ماموران پلیس و ماموران مخفی امنیتی مراسم جوایز سینمایی ملی اسپانیا یا جوایز "گویا" در حساس ترین لحظه تلاش کردند تا خود را به صحنه اصلی اجرای مراسم برسانند.

درست در لحظه معرفی بهترین کارگردان، سه نفر از اعضای این گروه از هکرها در حالی که ماسکهای مشهور خود را به چهره داشتند تلاش کردند خود را از جایگاه نوازندگان به صحنه اصلی برسانند اما ماموران امنیتی پیش از اینکه این افراد موفق شوند، آنها را دستگیر کردند.

 

بر اساس گزارش وایرد، دیگر اعضای ناشناسهای اسپانیا به صورت غیر فیزیکی وب سایت این مراسم را مورد حمله سایبری قرار دادند و همچنین اطلاعات تماس هنرپیشه ها و یا کارگردانانی که از قانونی به نام"Ley Sinda" پشتیبانی می کنند را بر روی اینترنت منتشر کردند. این قانون که به لایحه جنجالی SOPA در آمریکا شباهت دارد با هدف نابودی وب سایتهای مختلف بدون اجازه دادگاه، تصویب شده است.

 

 

منبع : مهر





تاريخ : سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط محسن

 روزنامه Wall Street Journal گزارش داد که شرکت مخابراتی نورتل قربانی حمله ای بوده است که از سال ۲۰۰۰ آغاز شده بود. به گزارش این روزنامه، نفوذگران توانسته بودند با قرار دادن یک درب پشتی (Backdoor) مطمئن، هر زمان که اراده می کردند به شبکه این شرکت وارد شوند.

 

در سال ۲۰۰۴ یکی از کارشناسان این شرکت کانادایی متوجه ارسال غیرعادی یک سری اسناد به سروری در شانگهای چین از طریق کامپیوتر یکی از مدیران این شرکت می شود. این کارشناس که در آن زمان بررسی موضوع را برعهده داشت به روزنامه Wall Street Journal گفته است که از رمز دسترسی هفت مدیر اجرایی شرکت برای سرقت مقالات فنی، گزارشات تحقیق و توسعه، برنامه های تجاری، ایمیل کارکنان و اسناد دیگر، استفاده شده بود.

علیرغم اینکه در آن زمان این کارشناس به مدیریت این شرکت توصیه کرده بود که تمهیداتی برای امن تر کردن شبکه اندیشیده شود اما مدیران Nortel به این هشدار بی توجهی کرده و تنها به تغییر رمزهای سرقت شده بسنده کرده بودند. “مایک زافیروسکی” که در بین سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ مدیریت اجرایی Nortel را برعهده داشت به روزنامه Wall Street Journal گفته است که این موضوع از سوی پرسنل، چندان جدی گرفته نشده بود.

اکنون گفته می شود این نفوذ طولانی در فروپاشی Nortel که در سال ۲۰۰۹ اعلام ورشکستگی کرد و در نهایت بخش های مختلف تجاری خود را به فروش رساند تأثیرگذار بوده است. مخابرات یکی از اولین فناوری هایی بود که چین به دنبال گسترش آن رفت و شرکت های داخلی همچون Huawei را تا جایی بالا برد که اکنون با شرکت های بزرگی همچون Cisco رقابت می کند.

هرچند این نفوذ برای Nortel بسیار گران تمام شد اما می تواند درسی برای سایر شرکت ها و سازمان های بزرگ دیگر باشد تا خطر حملات سایبری را دست کم نگیرند.

 

 

منبع : پايگاه اطلاع رسانی شرکت شبکه گستر





تاريخ : سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط محسن

 مرجع خبری پرسپولیس هک شد.

 

به گزارش اهوا، مرجع خبری پرسپولیس که یکی از سایت های پربازدید طرفداران پرسپولیس میباشد هک شده است

 

این سایت طرفداری به صورت کامل تغییر چهره داده شده است، و صفحه اصلی این سایت از دسترس خارج شده است

 

گروهی موسوم به "گروه امپراطور" این نفوذ را انجام داده اند، و به گفته هکر، هیچ آسیبی به سایت وارد نشده است.

 

 

آدرس این سایت:
perspolisnews.com

 

لینک اثبات:
http://www.zone-h.org/mirror/id/16843976


هدف از این حمله فقط نشان دادن پایین بودن سطح امنیت سایت اعلام شده.





ارسال توسط محسن

هکرهای همکار گروه هکری ناشناس وعده داده اند که به طور منظم به سایت های دولتی و شرکت های تجاری همکار دولت آمریکا حمله کنند و آنها را از دسترس خارج کنند.

 

این هکرها می گویند این حملات هر هفته روز جمعه صورت می گیرد. این اولین بار است که هکرهای ناشناس از قبل اهداف حملات خود را اعلام کرده و به صراحت آنها را تهدید می کنند.

این گروه که از آغاز سال 2011 به طور مرتب به دهها وب سایت دولتی و تجاری حمله کرده بود، از ابتدای سال 2012 حملات خود را شدت بخشیده و دامنه آنها را به کشورهای اروپایی و آمریکایی تابع سیاست های ایالات متحده تسری داده است. در این میان به خصوص انگلیس هدف این حملات قرار گرفته و در نتیجه نیروهای پلیس بریتانیا و آمریکا در حال همکاری گسترده برای شناسایی عاملان این حملات هستند.

بخش عمده حملات هکرهای ناشناس به منظور حمایت از جنبش ضدوال استریت و محکوم کردن طرفداران نظام سرمایه داری صورت گرفته است. حمله به موسسات و سایت هایی که به بهانه دفاع از کپی رایت با آزادی بیان مقابله می کنند هم از جمله دیگر اهداف این گروه است.

 

 

منبع : فارس





ارسال توسط محسن

 به گزارش اهوا از فارس، هکرهای گروه ناشناس به وب سایت یک موسسه حقوقی که دفاع از یک سرباز آمریکایی قاتل غیر نظامیان در عراق را بر عهده گرفته بود، حمله کردند.

 

این هکرها اعلام کردند وب سایت موسسه "Puckett & Faraj PLLC" را هک کرده و موفق شدند بیش از 3 گیگابایت اطلاعات مربوط به ایمیل ها، فاکس‌ها، تعاملات مالی و ... را از این شرکت سرقت کنند.

 

این سرباز آمریکایی که به علت کشتار بی دلیل غیرنظامیان عراقی در حدیثه عراق تحت پیگرد قرار گرفته از جمله نمونه های بارز جنایات نظامیان آمریکایی در عراق است.

 

هکرهای ناشناس وعده داده اند که به زودی این اسناد را در فضای مجازی منتشر کرده و در دسترس عموم قرار می دهند. گروهبان "فرانک واتریچ" تفنگدار نیروی دریایی آمریکا متهم به قتل بی دلیل 24 غیرنظامی عراقی در عراق در سال 2005 است.



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محسن

 به گزارش اهوا از شبکه فن آوری اطلاعات ایران، یک گروه هکر که خود را وابسته به گروه anonymous معرفی کرده اند اعلام کرد که با فرستادن حجم زیادی از ترافیک بر روی وب سایتهای دولتی سوئد آنها را برای مدت زمانی از فعالیت باز داشتند.

این گروه که خود را Cyberforce می نامد در توییتر خود مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته و اعلام کرده که در این حمله بر علیه دولت سوئد موفق بوده است.

آنها همچنین خبر از موج تازه ای از حملات خود دادند. اما هیچ اطلاعاتی در مورد سایتهایی که ممکن است مورد حمله قرار بگیرد منتشر نکرده اند.

 

گروه CyberForce اعلام کرد که با ساختن کاربران کاذب و ایجاد ترافیک بالا توانسته به این سایتها حمله کند و آنها را از کار بیندازد. 





تاريخ : پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محسن

  به گزارش اهوا،تیم هکری deadteam توسط گروه هکری Iranian Dark Coders Team هک شد


 دلیل هک شدن این سایت اختلاف های سایبری ذکر شده است

لینک فیلم هک شدن dead team

http://s2.picofile.com/file/7293819351/deadteam.rar.html

 لینک اثبات

http://append-h.com/mirror/id/1507/deadteam.ir/
http://www.myproof-h.org/view/?id=16394





تاريخ : پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محسن

  فروشگاه آنلاين مايكروسافت در هند، پس از اينكه از سوي گروهي موسوم به تيم سايه شيطان مورد حمله قرار گرفت، مسدود شد. 

به گزارش اهوا به نقل از ايسنا، مدتي پس از حمله به فروشگاه آنلاين مايكروسافت در هند گزارش‌ها اعلام كردند كه عکسهاي (screen shots) اطلاعات مشتريان پيش از اينكه توسط اين شركت آفلاين شود، به اين سايت ارسال شده بود.

اين گروه هكر به خبرگزاري رويترز اعلام كرده كه اطلاعات مشتريان را بدون رمز يافته است.
اما مايكروسافت در بيانيه‌اي، اينكه اطلاعات رمزگذاري نشده بودند را تاييد نكرده و اعلام كرد: ما با پشتكار زياد در تلاشيم كه اين مشكل را حل كرده و از مشتريان خود محافظت كنيم.





تاريخ : پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محسن

 هکرهای گروه ناشناس روز جمعه 10 فوریه 2012 مسئولیت حمله سایبری به وب سایت سازمان اطلاعات آمریکا یا CIA که منجر به خارج از دسترس شدن این وب سایت شده بود را به عهده گرفتند.

 

به گزارش اهوا از مهر، این جدیدترین حمله ای است که از جانب هکرهای ناشناس به سازمانهای فدرال آمریکا صورت می گیرد.

 

ناشناسها بر روی توئیتر خود با ارسال پیامی که معمولا توسط نیروهای ویژه فدرال در زمان نابودی یک دشمن استفاده می شود، اعلام کردند که CIA را غیر فعال کرده اند. این هکرها در پیامی دیگر اعلام کردند صرف گزارش یک حمله سایبری از جانب آنها به آن معنی نیست که این گروه حمله را انجام داده باشد.

 

این اولین باری نیست که CIA هدف حمله سایبری قرار گرفته و وب سایت آن از دسترس خارج شده است. در ژوئن سال 2011 گروهی وابسته به هکرهای ناشناس به نام Lulzsec صفحه اصلی وب سایت این سازمان را غیر فعال کردند. طی حمله اخیر وب سایت CIA برای چندین ساعت غیر فعال بود. هکرها معمولا چنین به وب سایتهایی با شیوه بالا بردن ترافیک تا زمان مختل شدن سرورهای وب سایت، حمله می کنند.



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محسن

 در پی گسترده شدن فعالیتهای هکرها در زمینه حملات سایبری به وب سایتهای کلیدی دولتهای مختلف و افزایش مبارزه مقامات قضایی و دولتی برای مقابله با این پدیده، مردی رومانیایی که در دسامبر سال 2010 سیستمهای رایانه ای لابراتوار JPL را هک کرده و خسارتی 500 هزار دلاری را برای ناسا به بار آورده بود، تحت تعقیب قرار گرفت.

 

"رابرت بوتیکا" با نام مستعار "آیسمن" در دسامبر سال 2010 در حدود 25 رایانه ناسا در لابراتوار JPL را هک کرد و امکان استفاده محققان از این رایانه ها را برای چند ماه از بین برد، حرکتی که 500 هزار دلار خسارت برای ناسا در پی داشت. این رایانه ها بخشی از برنامه "ژرفاسنجی فروسرخ اتمسفری" یا AIS بوده و برای پشتیبانی از تحقیقات آب و هوایی و بهبود پیش بینی هوا مورد استفاده قرار می گرفتند.

 

بر اساس گزارش رویترز، این هکر 25 ساله ماه گذشته در رومانی به دلیل جرمی مشابه به سه سال زندان محکوم شد و مقامات آمریکایی در انتظار ورود وی به آمریکا هستند تا وی را دستگیر و محاکمه کنند. در این صورت "بوتیکا" حداکثر باید 10 سال از زندگی خود را نیز در زندانهای آمریکا سپری کند.

منبع:‌ خبرگذاری مهر





ارسال توسط محسن

  گروه خبری GSM: یک گروه هکری در اعتراض به وضعیت اسفبار کارگران فاکسکان، سرور این شرکت را هک کرد.

شرکت چینی فاکسکان (Foxconn) که یکی از شرکت‌های اصلی طرف قرارداد اپل در تولید آیفون و آی‌پد به شمار می‌رود، مورد حمله هکرها قرار گرفته است.

به گزارش ایتنا به نقل از وی‌تری، یک گروه هکری که خود را Swagg Security نام نهاده است، اعلام کرد توانسته با عبور از دیواره آتش به کار گرفته شده از سوی فاکسکان، به یکی از سرورهای آن نفوذ کند.

در این حمله موفقیت‌آمیز، هکرها اطلاعات مهمی همچون نام کاربری و کلمه عبور کارکنان این شرکت را به دست آورده‌اند.

هکرها گفته‌اند فایل حاوی این اطلاعات را در سایت Pirate Bay منتشر نموده‌اند.



ادامه مطلب...

ارسال توسط محسن

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی