بله ! درست خواندید!  هکرهای Anonymous سیستم عامل خود را با نام "Anonymous-OS" منتشر کردند. سیستم عاملی که مبتنی بر اوبونتو (Ubuntu) و تحت Ubuntu 11.10 ایجاد شده است و از Mate desktop استفاده میکند. شما میتوانید این سیستم عامل را با Usb ، با استفاده از Unetbootin ایجاد کنید. 

 

دانلود در ادامه مطلب 



ادامه مطلب...

ارسال توسط محسن

 اعضای اسپانیایی گروه هکرهای ناشناس علاوه بر حمله سایبری تا اندازه ای جرات به خرج داده اند که به صورت حضوری برنامه ای به شهرت مراسم اسکار را در مادرید اسپانیا دچار وقفه کنند.


سه نفر از اعضای گروه ناشناس با عبور از حصار ماموران پلیس و ماموران مخفی امنیتی مراسم جوایز سینمایی ملی اسپانیا یا جوایز "گویا" در حساس ترین لحظه تلاش کردند تا خود را به صحنه اصلی اجرای مراسم برسانند.

درست در لحظه معرفی بهترین کارگردان، سه نفر از اعضای این گروه از هکرها در حالی که ماسکهای مشهور خود را به چهره داشتند تلاش کردند خود را از جایگاه نوازندگان به صحنه اصلی برسانند اما ماموران امنیتی پیش از اینکه این افراد موفق شوند، آنها را دستگیر کردند.

 

بر اساس گزارش وایرد، دیگر اعضای ناشناسهای اسپانیا به صورت غیر فیزیکی وب سایت این مراسم را مورد حمله سایبری قرار دادند و همچنین اطلاعات تماس هنرپیشه ها و یا کارگردانانی که از قانونی به نام"Ley Sinda" پشتیبانی می کنند را بر روی اینترنت منتشر کردند. این قانون که به لایحه جنجالی SOPA در آمریکا شباهت دارد با هدف نابودی وب سایتهای مختلف بدون اجازه دادگاه، تصویب شده است.

 

 

منبع : مهر





تاريخ : سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط محسن

  گروه خبری GSM: حدود سه ماه پیش شایعاتی به راه افتاد که آی پد 3 دارای رزولوشن 2048 در 1536 خواهد بود. یعنی چهار برابر رزولوشن فعلی آی پد. اما در آن زمان تردیدهای زیادی در مورد توانایی ساخت چنین نمایشگری در تعداد زیاد وجود داشت.

اما حالا به نظر می رسد واقعا باید منتظر آی پد 3 با این رزولوشن باشیم. سایت MacRumors ادعا می کند به یک نمونه از این نمایشگرها دست یافته و حتی آن را زیر میکروسکوپ بررسی نموده است.

به گزارش نارنجی، چنین رزولوشنی احتمالا کاربران زیادی را برای آپگرید به آی پد 3 ترغیب خواهد کرد، چرا که تاثیر فوق العاده ای در نمایش تصاویر و متن ها روی این تبلت خواهد گذاشت.

اگر بخواهیم شایعات مهم تر را جمع بندی کنیم، تا اینجا آی پد 3 دارای رزولوشنی 2048 در 1536 است، با پردازشگری ۴ هسته ای ارایه می شود. از شبکه های نسل سوم و چهارم تلفن همراه پشتیبانی می کند و پردازشگر گرافیکی اش هم ۲۰ برابر قوی تر خواهد بود. با زمان معرفی هم تنها ۳ هفته فاصله داریم.





تاريخ : سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط محسن

 روزنامه Wall Street Journal گزارش داد که شرکت مخابراتی نورتل قربانی حمله ای بوده است که از سال ۲۰۰۰ آغاز شده بود. به گزارش این روزنامه، نفوذگران توانسته بودند با قرار دادن یک درب پشتی (Backdoor) مطمئن، هر زمان که اراده می کردند به شبکه این شرکت وارد شوند.

 

در سال ۲۰۰۴ یکی از کارشناسان این شرکت کانادایی متوجه ارسال غیرعادی یک سری اسناد به سروری در شانگهای چین از طریق کامپیوتر یکی از مدیران این شرکت می شود. این کارشناس که در آن زمان بررسی موضوع را برعهده داشت به روزنامه Wall Street Journal گفته است که از رمز دسترسی هفت مدیر اجرایی شرکت برای سرقت مقالات فنی، گزارشات تحقیق و توسعه، برنامه های تجاری، ایمیل کارکنان و اسناد دیگر، استفاده شده بود.

علیرغم اینکه در آن زمان این کارشناس به مدیریت این شرکت توصیه کرده بود که تمهیداتی برای امن تر کردن شبکه اندیشیده شود اما مدیران Nortel به این هشدار بی توجهی کرده و تنها به تغییر رمزهای سرقت شده بسنده کرده بودند. “مایک زافیروسکی” که در بین سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ مدیریت اجرایی Nortel را برعهده داشت به روزنامه Wall Street Journal گفته است که این موضوع از سوی پرسنل، چندان جدی گرفته نشده بود.

اکنون گفته می شود این نفوذ طولانی در فروپاشی Nortel که در سال ۲۰۰۹ اعلام ورشکستگی کرد و در نهایت بخش های مختلف تجاری خود را به فروش رساند تأثیرگذار بوده است. مخابرات یکی از اولین فناوری هایی بود که چین به دنبال گسترش آن رفت و شرکت های داخلی همچون Huawei را تا جایی بالا برد که اکنون با شرکت های بزرگی همچون Cisco رقابت می کند.

هرچند این نفوذ برای Nortel بسیار گران تمام شد اما می تواند درسی برای سایر شرکت ها و سازمان های بزرگ دیگر باشد تا خطر حملات سایبری را دست کم نگیرند.

 

 

منبع : پايگاه اطلاع رسانی شرکت شبکه گستر





تاريخ : سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط محسن

 

  گروه خبری GSM: اگر به خاطر داشته باشید اپل سال گذشته یک کارت هدیه ده هزار دلاری به ده میلیاردمین دانلودکننده از فروشگاه برنامه این شرکت داد. اکنون اپل قصد دارد یک جایزه ده هزار دلاری دیگر به یکی از کاربران خوش شانس برنامه های این شرکت بدهد.



ادامه مطلب...

ارسال توسط محسن

 مرجع خبری پرسپولیس هک شد.

 

به گزارش اهوا، مرجع خبری پرسپولیس که یکی از سایت های پربازدید طرفداران پرسپولیس میباشد هک شده است

 

این سایت طرفداری به صورت کامل تغییر چهره داده شده است، و صفحه اصلی این سایت از دسترس خارج شده است

 

گروهی موسوم به "گروه امپراطور" این نفوذ را انجام داده اند، و به گفته هکر، هیچ آسیبی به سایت وارد نشده است.

 

 

آدرس این سایت:
perspolisnews.com

 

لینک اثبات:
http://www.zone-h.org/mirror/id/16843976


هدف از این حمله فقط نشان دادن پایین بودن سطح امنیت سایت اعلام شده.





ارسال توسط محسن

  گروه خبری GSM: گوگل اندروید ۴ را در ۱۸ اکتبر ۲۰۱۱ رونمایی کرد  و اندروید ۳ را در فوریه ۲۰۱۱ و پیش‌تر نیز اندروید ۲.۳ را در ۶ دسامبر ۲۰۱۰ رونمایی کرد و بر اساس گزارشات مختلف باید در نیمه دوم سال جاری میلادی نیز شاهد اندروید ۵.۰ با کد رمز Jelly Bean باشیم.

گوگل چرخه‌ای ۶ تا ۸ ماهه برای ارائه نسخه جدید سیستم‌عامل خود در نظر گرفته اما خب سرعت به‌روز رسانی تلفن‌های همراه به سیستم عامل جدید بسیار کند‌تر است.

به گزارش فارنت، از ابتدای عرضه اندروید ۴، گوگل اعلام کرد که قصد تلفیق سیستم عامل اندروید در تبلت و تلفن‌های همراه هوشمند را دارد و از این رو باید اندروید ۵.۰ را یک سیستم‌عامل برای هر دو دسته تبلت و تلفن‌های همراه بدانیم.

البته گزارش‌های عجیب و غریب‌تری نیز منتشر شده مبنی بر اینکه اندروید ۵.۰ دارای قابلیت    Dual Boot و یا همان دو سیستم عامل خواهد بود و فروشندگان دستگاه‌ها خواهند توانست بر روی دستگاه خود به عنوان مثال ویندوز ۸ و اندروید ۵ را با هم داشته باشند و یا اینکه می‌توانند تنها به انتخاب یکی از دو سیستم عامل بپردازند.

در این حالت قابلیت سوئیچ بین دو سیستم عامل برای کاربران بدون نیاز به خاموش کردن یا راه‌اندازی دوباره دستگاه نیز وجود خواهد داشت.

البته این اخبار بسیار عجیب بوده و شاید تمایل گوگل را برای وارد شدن به حوزه رایانه‌های شخصی نشان می‌دهد و البته این کار ابتدا به اجازه مایکروسافت نیاز دارد و حتی گوگل باید سلیقه کاربران خود را نیز در این مورد در نظر بگیرد.





ارسال توسط محسن

هکرهای همکار گروه هکری ناشناس وعده داده اند که به طور منظم به سایت های دولتی و شرکت های تجاری همکار دولت آمریکا حمله کنند و آنها را از دسترس خارج کنند.

 

این هکرها می گویند این حملات هر هفته روز جمعه صورت می گیرد. این اولین بار است که هکرهای ناشناس از قبل اهداف حملات خود را اعلام کرده و به صراحت آنها را تهدید می کنند.

این گروه که از آغاز سال 2011 به طور مرتب به دهها وب سایت دولتی و تجاری حمله کرده بود، از ابتدای سال 2012 حملات خود را شدت بخشیده و دامنه آنها را به کشورهای اروپایی و آمریکایی تابع سیاست های ایالات متحده تسری داده است. در این میان به خصوص انگلیس هدف این حملات قرار گرفته و در نتیجه نیروهای پلیس بریتانیا و آمریکا در حال همکاری گسترده برای شناسایی عاملان این حملات هستند.

بخش عمده حملات هکرهای ناشناس به منظور حمایت از جنبش ضدوال استریت و محکوم کردن طرفداران نظام سرمایه داری صورت گرفته است. حمله به موسسات و سایت هایی که به بهانه دفاع از کپی رایت با آزادی بیان مقابله می کنند هم از جمله دیگر اهداف این گروه است.

 

 

منبع : فارس





ارسال توسط محسن